Nyheter

Nye sukkerfrie drikker

Denne uken kommer det to sukkerfrie nyheter fra Monster, mens 90-talls helten Urge kommer i ny pakning. I tillegg er relanseringen av Coca-Cola zero sugar, med ny smak, rullet ut over hele landet.

Publisert Sist oppdatert

Årets store nyhet fra Coca-Cola er ny smak og nytt navn på den sukkerfrie favoritten Coca-Cola zero sugar. Den ble lansert for norske forbrukere i januar.

Til vår overraskelse så vi i en undersøkelse at kun fem av ti nordmenn visste at Coca-Cola zero var uten sukker. Det nye navnet Coca-Cola zero sugar skal gjøre dette enda tydeligere. Samtidig er det brukt store ressurser på å utvikle en smak som ligner mer på den originale Coca-Cola varianten, sier Karen Huffman, General Manager for Coca-Cola i Norge.

90-talls helten Urge på boks

Denne uken er det Monster og Urge som står for nyhetene. For første gang på lenge kommer Urge i en ny pakning. En nyhet som allerede har skapt stort engasjement.

Urge har fantastiske fans, som har etterspurt favorittbrusen sin på boks. Nå kommer den som 4-pack, og vi har allerede fått mange positive reaksjoner fra forbrukere i sosiale medier, forteller Karen Huffman.

Satser på sukkerfri energidrikk

Energimerket Monster har vokst kraftig i Norge det siste året. Nå fortsetter satsingen med de to sukkerfrie variantene Monster Ultra og Monster Ultra Red, med smak av henholdsvis limonade og røde bær.

Vi ser en fantastisk vekst på sukkerfri energidrikk, og endelig får norske Monster-fans flere gode sukkerfrie smaker å velge mellom. Ultra-serien har gjort stor suksess i vårt naboland Sverige, og vi er sikker på at den skal gjøre det like godt her til lands, sier energiansvarlig i Coca-Cola European Partners, Vetle Heggem Brevik.

I tillegg til disse nyhetene vil også Bonaqua naturell og Bonaqua sitron bli tilgjengelige i en ny pakning på 4 x 1,25 liter.

(Pressemelding)

Powered by Labrador CMS