Samarbeid som byr på store rabatter

Markedslederne Abax og Circle K slår seg sammen for å gi kundene drivstoffrabatter og andre fordeler på alle Circle K stasjoner i Norge, Sverige og Danmark.

Samarbeidet vil gi alle ABAX sine kunder tilgang til markedets beste drivstoffrabatt gjennom drivstoffkort fra Circle K.

De to Skandinaviske markedslederne innenfor henholdsvis energistasjoner og telematikk, Circle K og ABAX, sier at dette vil gagne kunder av både ABAX og Circle K.

– Vi ønsker å tilby våre kunder alle mulige verktøy for å gjøre sine flåter mer kosteffektive og bunnlinjen bedre, forteller Head of Sales i ABAX, Jonny Hansen.


John Walle, Senior Manager Inside Sales i Circle K og Jonny Hansen, Head of Sales i ABAX.

Reduserer driftskostnader for bransjen

– Drivstoffkostnadene utgjør en betydelig del av totale driftskostnader for våre kunder. Vi kan dessverre ikke tilby kundene våre gratis drivstoff, men med denne avtalen tilbyr vi en svært god mulighet til å redusere disse driftskostnadene. Husk på at Circle K gir rabatt på den til enhver tid gjeldende pumpepris og pumpeprisen er et resultat av sterk konkurranse i markedet, sier Jonny Hansen.

For begge parter handler avtalen om å utvide egen kundebase ved å tilby tjenester som alle som har bilen som arbeidsverktøy kan nyte godt av.

– Vi er veldig glade for å denne avtalen. Våre energistasjoner leverer allerede tjenester kundene er fornøyde med, og med avtalen med ABAX vil vi kunne tilby enda bedre tjenester til enda flere kunder, forklarer Senior Manager Inside Sales, John Killingmo Walle i Circle K.

Norges største i hvert sitt segment

Samarbeidet mellom de to store aktørene vil gi alle bilflåter i Norge en enklere og mer lønnsom hverdag. ABAX har kunder i alle deler av landet på lik linje som Circle K har stasjoner i hele landet. Dermed skiller ikke avtalen på by og land. Her vil alle kunder ha like stor nytte av avtalen uavhengig om du bor i Oslo, Bergen, Karasjok eller Hareid.

– For begge selskapene handler avtalen om å gjøre mobilitet enkelt for kundene våre. Vi lever av å forenkle hverdagen til våre mange tusen kunder, og jo mer utbytte de kan få på ett sted dess bedre er det selvsagt, avslutter John Killingmo Walle i Circle K.

(Pressemelding)

 

Relaterte artikler