Sommerens nyheter fra TINE

En helt ny hverdagsost, og en rekke nyheter som du kan ha med deg på farten. Det er blant sommernyhetene fra TINE som vil være tilgjengelig i butikk fra 2. mai.

Publisert

Nyheter på farten

Litago og Stratos er begge kuer med mange følgere i sosiale medier. Begge er single og kanskje på leting? Norges mest sjarmerende og uventede vårflørt har utspilt seg på sosiale medier og nå er det endelig offisielt; Litago + Stratos = sant! J Lanseringen byr på det beste fra to KUnivers: Litago Milkshake med fyldig Stratos-sjokoladesmak. Målgruppen for denne nyheten er kjærlighetsglade forbrukere mellom 18-40 år. Prøv også Stratos sjokolade med Litago milkshakefyll.

Nå tilbyr TINE en av de mest populære Go’morgen yoghurtene som ZERO. Frisk jordbæryoghurt med en dæsj lime toppet med deilig müslikrønsj. Helt uten tilsatt sukker og med et naturlig innhold av sukker fra melk og frukt.

TINE IsKaffe Cappuccino Zero 330ml

TINE IsKaffe Zero er laget av brasilianske kaffebønner, norsk melk og har i tillegg en smak av kanel. Denne iskaffen er uten tilsatt sukker og er søtet med søtstoff. Den har et naturlig innhold av sukker fra melken og er i tillegg laktoseredusert.

Sesongprodukter fra TINE

Noisy Sommer 0,4 l

Sesongvarianten er tilbake i ny drakt med en søt og frisk smak av fersken. Et og et halvt glass Noisy kan inngå som en av de anbefalte «5 om dagen» av frukt og grønt. Noisy inneholder ingen konserveringsmidler og er ikke tilsatt sukker, den har kun et naturlig innhold av sukker fra frukten.

SUNNIVA Presset Limonade 0,3 l og 0,92 l

Norges første limonade uten tilsatt sukker. Dette sesongproduktet er perfekt for varme sommerdager og inneholder druer fra Italias fastland og sitroner fra Sicilia. Den fine, rosa farger kommer fra hyllebærjuice. SUNNIVA Presset Limonade er ikke søtet med søtstoffer, og har kun naturlig søtning fra frukten. Flasken kan også pantes, som er bra for miljøet!

 

Forbrukerne ønsker en hverdagsost med mer smak, derfor lanserer TINE Østavind®. Det er en helt ny hverdagsost med mer smak, som er like godt egnet til brødskiva som til matlaging og snacks. Den er ystet på Sømna ved Helgelandskysten, i det frodige landskapet mellom det ramsalte havet og mektige fjell. Resultatet er en ost med karakter og en rik, fyldig og aromatisk smak, som sammen med sin småhullete struktur gir en helt ny osteopplevelse. Østavind er lagret i minst 5 måneder for å gi osten fylde og karakter.

Go’morgen müsli- og nøttebar - pekannøtt/salg karamell og tranabær/yoghurtsmak 45 g

Forbruker etterspør hverdagsbarer som leverer enda bedre på smak, metthet og som har mindre sukker. Go’morgen musli- og nøttebar er inspirert av den gode müslien fra Go’morgen yoghurten. De har 30 prosent mindre sukkerarter enn snittet i kategorien, er rik på fiber og en kilde til protein. Müsli- og nøttebaren med pekan og salt karamell er dyppet i deilig melkesjokolade, den med tranebær har et trekk med frisk yoghurtsmak.

TINE Lett 2%

Nå lanserers TINE lett 2%, sin er et godt alternativ til rømme. Produktet har to prosent fett, en fyldig konsistens og en mild smak som passer til det meste. TINE Lett har 89 prosent mindre fett enn Lettrømme 18 % fett, noe som betyr at du nå kan nyte den gode rømmesmaken med enda bedre samvittighet! Dette er et produkt til forbrukere som er opptatt av lette og mer proteinrike produkter.

Ny grillserie

TINE lanserer en grillserie som består av ferdige smaksatte produkter som er klare til bruk. Dette er produkter som bidrar til variasjon og forenkling i grillsesongen.

TINE GRILL Rømme

- smaksatt med koriander og chili 9,5% fett, 175g beger

TINE GRILL Tzatziki

- smaksatt med hvitløk og agurk 1,7% fett, 175g beger

TINE GRILL Smør

- smaksatt med hvitløk og chili 1,5 % salt, 125g folie

TINE GRILL Kesam®

- smaksatt med sitron, pepper og hvitløk 6,4% fett, 175g beger

TINE er en ledende, norsk merkevareleverandør som daglig leverer produkter over hele Norge. 11 500 bønder på 9 000 gårdsbruk er fundamentet for TINEs forretningsdrift.  Hver dag lager vi produkter med lidenskap og kjærlighet til tradisjoner bygget gjennom mange år på en rekke meierier i landet vårt.

Følg gjerne Fastfood på Facebook.

Abonner på vårt gratis nyhetsbrev som kommer ut en gang i uken.

----------