


Nyheter
Det er tre nyheter i september: Sprite med smak av mynte og søtet med Stevia (tdiligere omtakt), og Bonaqua med to smaksvarianter: pære og melisse, samt mango og te. Det betyr at vi fortsetter innovasjonstakten på drikker med god smak og færre kalorier, sier Karen Huffman, Country Manager for Coca-Cola i Norge.
September er et av tre årlige lanseringsvinduer for dagligvarebransjen i Norge. I mai gjennomførte Coca-Cola en relansering av vannmerket Bonaqua, som innebar nye smaker, nye flasker og nytt design, og førte til et vannmerke med det bredeste utvalget av vann med smak i Norge. Nå forsterkes tilbudet ytterligere.
Den ene nyheten er Bonaqua plus, med kullsyre, vitamin B3 og smak av pære og melisse. Den har en frisk og nydelig smak og har vært en suksess i Sverige, hvor den har blitt den mest populære Bonaqua-varianten. Vi er sikre på at den vil bli godt mottatt her til lands også.
Samtidig lanserer vi en annen Bonaqua med smak av mango og te. Den kommer i en praktisk flaske med sportstut, og er uten kullsyre. Også her har vi høye forventninger til mottakelsen, våre smakstester viser at denne smaken både oppfattes som «fresh» og «naturlig», avslutter Karen Huffman.
(Pressemelding)