Nyheter

Storkontrakt for Servicegrossistene

Thon Hotels inngår ny rammeavtale med Servicegrossistene for distribusjon av mat og drikke.

Publisert Sist oppdatert

­ Thon Hotels har inngått en ny rammeavtale for distribusjon av mat og drikke med Servicegrossistene AS. Avtalen har en total ramme på om lag 700 milolioner kroner. Servicegrossistene scoret høyt innenfor bærekraft, kvalitet og pris, opplyser Thon Hotels i en pressemelding.

– Konkurransen på distribusjon av mat er i utvikling, og vi ser derfor meget positivt på at flere dyktige aktører er på banen. Med Servicegrossistene har vi funnet en god match, og vi har stor tro på vår nye samarbeidspartner. Avtalen er en følge av Thon Hotels’ og hele Olav Thon Gruppens ambisiøse bærekraftstrategi, som setter strenge krav til både oss selv og leverandører på blant annet lokal, kortreist mat, og råvarer som er bra for miljøet, uttaler Morten Thorvaldsen, konserndirektør hotell og restaurant i Thon Hotels.

Avtalen ble signert i Thon Hotels sin nye restaurant Osteria della Nonna på Thon Hotel Rosenkrantz i Oslo.

– Vi er svært glade for at Thon Hotels har valgt Servicegrossistene på bakgrunn av vårt høye service- og tilpasningsnivå, og vår evne til å tilby konkurransedyktige priser. Det er spennende å jobbe med Thon Hotels rundt felles ambisjoner for miljø og bærekraft, og vi ser fram til å være en partner for Thon Hotels og hele Olav Thon Gruppen i utviklingen mot enda mer bærekraftige løsninger på produkter og logistikk for alle hoteller og serveringssteder i hele landet, sier Jan van der Burg, administrerende direktør i Servicegrossistene.

Powered by Labrador CMS