Nyheter

Spesialutviklet for Heliporten

Pronto – Fast & Convenient, er en av seks nye kontrakter HMSHostUmoe F&B Company har vunnet i tilbudskonkurransen for servering på Bergen Lufthavn.

Publisert Sist oppdatert

Åpningen er fastsatt ti 17. august 2017. Det er et kiosk/convenience-konsept spesielt utviklet for terminalen, en convenience store som serverer nytraktet kaffe, snacks, sandwicher, bagetter, varmretter og et spesialutviklet utvalg varme, tradisjonelle norske retter til de reisende offshore. I tillegg tilbys smaksrike og praktiske måltidsløsninger som salater, wraps, juicer, smoothier og frukt til dem som ønsker et sunnere alternativ.

Spesielt utviklet

Tone Tuxen, salgs- og markedsdirektør/HMSHost-Umoe F&B Company, utdyper:

Pronto Fast & Convenient er vårt eget kioskkonsept spesielt utviklet for flyplassen med tanke på de reisende fra Heliporten. Vi har for eksempel brukt nostalgiske bilder fra Bergen, og vakre bilder av naturen i regionen for å skape en stedsfølelse, og en følelse av tilhørighet til regionen. Sammen med bruken av lyst treverk, skaper dette en ro og harmoni i området. Bruken av en naturlig fargepalett forbedrer miljøet.

Inviterer til trivsel

Interiøret, fargene, materialene og maten, naturligvis, inviterer kundene til å handle og trives i Helikopterterminalen. Her kan man slappe av i en avskjermet salong, på sofaer og rundt bord i forskjellige størrelser. Sofaene er utformet for å lage soner rundt om i rommet slik at området føles komfortabelt og intimt, selv om det er ganske stort. Vi har også lagt opp stikkontakter, i tillegg til at det er gratis WiFi-tilgang på flyplassen, hvilket er viktig for passasjerene som reiser fra terminalen.

Menyen er tilrettelagt både for norske og internasjonale smakspreferanser, for at vi skal kunne formidle til våre ikke-norske reisende, presenteres menyen både på norsk og engelsk.

Velprøvd

Pronto Kiosk er et velprøvd konsept for denne målgruppen. Vi har likevel valgt å utvikle og oppgradere varemerket videre, for å skape en mer tydelig og moderne merkeidentitet, sier Tone Tuxen (bildet).

Powered by Labrador CMS