


Nyheter
Ja, det er den første norske Starbucks-butikken som tilbyr Evenings-menyen, faktisk den første europeiske Starbucks Evenings-butikken utenfor Storbritannia, opplyser Joannis Vendrig, adm.dir. i Starbucks Norge & Sverige til bladet FastFood.
Etter snart to måneders drift, funker konseptet? Ja, det fungerer. Vi merker at Starbucks er et innarbeidet varemerke og folk forbinder oss ikke med vin og øl, men det kommer seg. De har også oppdaget at vi har veldig hyggelige priser på dette, så det er et fint sted å slappe av litt etter jobb, Ta en øl og litt mat og en deilig kaffe etter det.
Vi er fornøyd med omsetningen. Kan ikke si om det er en økning i og med at vi har hatt Evenings konseptet fra starten. Vi selger OK med mat, men ikke utenfor den vanlige Starbucks-skalaen.
Den nye butikken vil ha de samme håndlagde kaffedrikkene fra Starbucks som kundene kjenner fra før og elsker, i et kjent og innbydende kafémiljø, poengterer Joannis Vendrig.
Les hele historien i magasinutgaven av FastFood. Tegn abonnement: britt@askmedia.no