


Nyheter
Utstillerne på SMAK vil også bli mer synlige enn tidligere for det fremvoksende segmentet convenience. Leverandørene som har jobbet frem innholdet på SMAK 2017 innenfor i "Cafe&Convenience" er godt forberedt til SMAK 2017:
”Orkla Foods vil sammen med Idun Industri ha en stor stand der vi bringer mange nyheter til markedet. Vi er en stor aktør som samarbeider med alle målgrupper og derfor deler vi opp vår stand i ulike segmenter som er skreddersydd for kundebehovene. Noen vil ha helse som hovedfokus, andre vil ha fokus på nytelse og convenience. På standen vil vi ha et eget kompetanse- og seminarsenter hvor det vil kjøres ulike foredrag rettet mot de ulike segmentene.”
”SMAK er en viktig arena for oss, og vår utfordring som totalleverandør er å kunne vise alt. Vi mener at messer er en viktig arena for nyheter og en riktig arena for de gode samtaler. I år satser vi på å presentere hele Foodtech Gruppen med nyheter innen maskiner og utstyr for alt fra kiosk til store anlegg. Sentralt på standen vil det være en komplett serveringsløsning med mange sitteplasser.”
“Vi vil fokusere på innovasjon og tradisjon, råvarer og håndverk. Vår stand vil trekke oss tilbake til røttene, samtidig inspirere ved å gi besøkende faglig påfyll gjennom vårt seminarprogram. Vi vil være offensive som god leverandør til conveniencemarkedet ved å ha fokus på både burgerbølgen som fortsatt skyller over landet - og på pizza, som er en viktig kategori for oss.”
”Vi har valgt en konseptuell retning som både understøtter TINEs visjon, TINE Partners ambisjon og strategiske fokus:”Fremtiden er proffere”. Økt konkurranse gir nye utfordringer. På standen vil vi konsentrere oss om temaene matsikkerhet og kvalitet, fremtidens kundeopplevelser, fleksibel og effektiv servering og morgendagens krav til ernæringskompetanse og ha fokus på matopplevelser og historien rundt maten vi serverer.”
”Norsk Storhusholdning presenterer en rekke nye og spennende matopplevelser på Smak 2017 gjennom lanseringer av nye produkter og konsepter. Vi er som vanlig innsiktet mot convenience, vel å merke med konsepter som er like anvendelige i cafeer og kantiner. Alt basert på våre grunnprinsipper, de tre K-er: kvalitet, kompetanse, konsepter.”
”Samkjøpsgruppen som frittstående grossist-uavhengig innkjøpssamarbeid for Horeca og covenience, mener å ha markedets mest komplette tilbud: et stort utvalg av gunstige leverandøravtaler til nettopriser rett på faktura, hjelp til profilering og mersalg og konsulentbistand. På messen viser vi vårt omfattende avtaleverk samt profilhuset GO’2 Grill.”