Nyheter

Sjefsskifte i Slåtto

Mandag overtok John Erik Haugunn som ny daglig leder i Slåtto Marketing AS etter Aase Stensrud, som overlot rorkulten til sin etterfølger etter 30 år i firmaet.

Publisert Sist oppdatert

Haugunn er 47 år gammel og har lang erfaring på kjede- og grossistnivå gjennom stillinger hos Inter Nor Hotels, Unilever, NHO Reiseliv og Servicegrossistene. Han er utdannet kokk, noe som er en stor fordel i tillegg til de administrative egenskapene.

- Stillingen som daglig leder av Slåtto Marketing er en spennende og interessant personlig utfordring som jeg gleder meg til å starte i. Jeg kommer til et veldrevet hus med svært kompetente medarbeidere og samarbeidspartnere i Norsk Storhusholding. Sammen med dem gleder jeg meg til å utvikle oss videre i storhusholdningsmarkedet, sier John Erik Haugunn

I en pressemelding i anledning lederskiftet heter det: ”Vi i Slåtto er trygge på at han vil videreføre mye av det som er bygget fra før, og regner med at han vil ta aktivt del i videre utvikling av firmaet , sammen med våre dyktige medarbeidere gjennom mange år. Vi skal sammen bekrefte vår posisjon som en av de mest innovative aktørene i bransjen, med våre sterke merkevarer og som konseptleverandører til Norsk Storhusholdning, fastfood og dagligvare.”

Powered by Labrador CMS