Nyheter

Ny Nortura-app skal lette dugnadsarbeidet

Julen er over og fritidsaktivitetene er i gang igjen. De som har fått ansvar for kioskvakten ved skistevnet, korpssamlingen eller 17.mai-feiringen, får nå et hjelpemiddel; appen MinKiosk.

Publisert Sist oppdatert

Med MinKiosk kan man enkelt bestille, betale og få varer levert direkte til et arrangement. I tillegg følger en rekke praktiske funksjoner som vaktlister, prislister, sjekklister, salgskalkulator og salgsstatistikk.

Vi gleder oss til å komme i gang og er stolte over å lansere Nortura sin første app, sier salgsdirektør i Nortura, Kristine Pollen Briså.

Sunnere alternativer

I appen kan man velge mellom en klassisk pakke og en pakke med sunnere alternativer. Begge inneholder alt som trengs til kioskvakten - fra produkter som pølser, vaffelrøre, smoothie og kaffe, til praktisk utstyr som servietter, søppelposer og mye mer. MinKiosk beregner hvor mye man trenger, men det er også mulig å justere på produkter og mengder.

I pakken med sunnere alternativer er for eksempel vanlige Gilde wienerpølser byttet ut med Gilde Go & Mager, og pølsebrødene er grove. I appen finner man informasjon om hva produktene inneholder, i tillegg til annen nyttig lesning om mat og helse, sier Briså.

Miljøvennlig varetransport

All betaling er basert på Vipps, og transport av varer skjer i samarbeid med Nimber, en sosial leveringstjeneste som formidler ledig transport-kapasitet som allerede er på veien. Nortura blir en av de første bedriftene i Norge som inngår et samarbeid med Nimber.

Det har vært viktig for oss å finne innovative samarbeidspartnere som har smartere, enklere og mer bærekraftige løsninger, sier Briså.

Appen MinKiosk med tilhørende nettside, minkiosk.no, er utviklet i samarbeid med Accenture. Tjenesten vi i førsteomgang være tilgjengelig for levering i Oslo, Asker og Bærum.

Powered by Labrador CMS