


Nyheter
Blant de heldige var Tromsø Matstasjon, Fattighuset i Oslo, Kirkens Bymisjon, Barnekreftforeningen Østfold og barneavdelingene på Hammerfest- og Lillehammer sykehus.
Den siste uken har nemlig Narvesen-kundene hatt mulighet til å kjøpe én eller flere lussekatter, ikke bare til seg selv, men også til den valgte lokale organisasjonen når de har besøkt en av kioskene som har tatt del av det frivillige lokale initiativet (tilrettelagt av kjeden) under årets lussekattkampanje.
– Vi er så takknemlige for alle kjøpmenn som ønsker å gi tilbake til lokalsamfunnet og ikke minst til alle fantastiske kunder som har bidratt til å spre glede på Luciadagen, skriver kommunikasjonsrådgiver Sara Ulla Nyquist i Reitan Convenience i en epost til Dagligvarehandelen.
Aller flest lussekatter var det Narvesen ved Tromsø lufthavn som sto for. Kjøpmann Einar Guttormsen kunne levere hele 462 lussekatter til Tromsø Matstasjon!