KBS

Vegetarentusiast, Hanne-Lene Dahlgren, og markedsdirektør i Reitan Convenience Norway, Ingebjørg Hjortdahl, på Narvesen Oslo S sør. Foto: Reitan Convenience Norway

Narvesen i samarbeid med vegetarkjendis

Narvesen inngår samarbeid med vegetarentusiast Hanne-Lene Dahlgren: – Vi vil tilby kundene grønnere og mer bærekraftige alternativer.

Publisert Sist oppdatert

­Narvesen inngår samarbeid med gründer og kokebokforfatter Hanne-Lene Dahlgren, også kjent som Norges største «vegetarentusiast». Sammen skal partene utvikle grønnere og mer bærekraftige produkter som skal gjøre det lettere for kunden å ta gode valg på farten.

Hensikten med samarbeidet er å utvide Narvesens sortiment av plantebaserte alternativer. Dahlgren skal i første omgang jobbe med å videreutvikle kjedens utvalg av påsmurt brødmat som et alternativ og supplement til de mer tradisjonelle «på farten» tilbudene.

– Vi vet at mange forbrukere synes det er utfordrende å ta gode valg på farten i en hektisk hverdag. Ved hjelp av Hanne-Lene og verdifull innsikt fra hennes publikum, ønsker vi å bidra til å løse nettopp denne utfordringen, sier markedsdirektør Ingebjørg Hjortdahl i Reitan Convenience Norway i en pressemelding.

Gjennom Dahlgrens sosiale medie-kanaler når hun ut til en stor gruppe vegetar- og matentusiaster. Hun er allerede godt i gang med å samle inn verdifull innsikt om hvilke alternativer forbrukere savner på farten.

Dahlgren forteller at hun gleder seg til å høre hva kundene synes om grønnere påsmurte varianter, og at testlagingen har gått over all forventning

– Dette er kun begynnelsen på en spennende reise for Narvesen-kjeden og vi er både stolte og takknemlige for at Hanne-Lene ønsker å hjelpe oss med å ta et lite steg i riktig retning, avslutter Hjortdahl.

Powered by Labrador CMS