


Nyheter
’Ketchup eller pommes fries?’ ’Skal det være en stor meny?’ ’Noe å drikke til?’ eller ’Spise her?’
Bt.dk. skriver: ”Vi kjenner nesten konseptet så godt at vi vet hva ekspeditørens oppfølgende spørsmål er innen vi overhodet er ferdig med å levere en bestilling. Men nå skal det være slutt med de velkjente fraser. McDonald’s skifter nemlig personalet ut med digital selvbetjening.
Den første danske restaurant i burgerkjeden ut, er McDonald's i Holbæk (bildet på toppen). Fra onsdag kan du hoppe over køen over og selv sette sammen, bestille og betale din mat, skriver filialen på Facebook.
Bt.dk anmoder: ”Prøv å sjekke disse digitale plattformene. Nå kan du selv sette sammen, bestille og betale for din meny på...” McDonald's på 1. marts 2016…”.
Max hamburgerrestauranter, med fire hamburgerbarer i Norge, er ikke imponert: Nei, dette har vi holdt på med siden 2007, kommenterer VD Richard Bergfors overfor fastfood.no (bildet under).
Norske gjester kan forvente seg store endringer på McDonald's de kommende årene, melder P4.no.
Når vi introduserer det helt nye McDonald's-konseptet her i Norge, ser vi på alt fra betalingsløsninger på digitale flater, til muligheten for et utvidet tilbud på menyen. Tanken er at kunden skal få en helt ny og bedre opplevelse når de går inn i en av våre restauranter, opplyser kommunikasjonssjef i McDonald's Norge, Erik Lødding, til P4.
Han kan foreløpig ikke si noe konkret om hvordan tilbudet blir, men oppgir at det nok blir veldig likt det som nå kommer i Danmark. De første norske restaurantene med det nye konseptet skal etter planen åpne i første halvdel av 2017.