Nyheter

Feirer K-Pop med «limited edition»

Coca-Cola lanserer «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken skal feire K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.

Publisert Sist oppdatert

«Coca-Cola K-Wave Zero Sugar» springer ut fra selskapets kreative plattform «Creations».

Lanseringen markeres med en rekke opplevelser, som å gi fansen mulighet til å møte K-Pop-artister både digitalt og i det virkelige liv.

– Denne nyheten feirer et av de mest lidenskapelige fan-samfunnene i verden gjennom gode opplevelser for K-Pop-fans, også her i Norge, sier markedsdirektør Tonje Haugen i Coca-Cola Norge i en pressemelding.

– Opplevelsen starter selvfølgelig med den nye smaken, Coca-Cola Zero Sugar krydret med et fruktig hint av K-Pop. Deretter følger blant annet muligheten til å vinne en tur til Sør-Korea for en episk konsertopplevelse, og en KI-drevet reise der fans kan tilpasse sin egen versjon av en musikkvideo, forteller Haugen.

Gjennom Coca-Cola-appen kan fansen lage sin egen versjon av musikkvideoen til K-Pop-låta «Like Magic». Ved hjelp av KI kan de legge inn sin egen stemme, navn og ansikt i ulike deler av videoen, og slik pryde skjermen sammen med sine idoler. Resultatet kan lastes ned og deles med venner og andre fans.

Som del av kampanjen vil Coca-Cola Creations være vert for K-Wave-konserten «Inkigayo» 2. juni. Norske fans kan vinne reise for to til denne konserten i Coca-Cola-appen.

Powered by Labrador CMS