KBS

Farris Frus er Årets produkt i Narvesen

– Dette er første gang Farris Frus har blitt kåret til Årets produkt i Narvesen, men den har tidligere vunnet Årets nyhet, sier kategorisjef Stian Lauritsen i Reitan Convenience Norway.

Publisert Sist oppdatert

­Torsdag 21. september samlet Reitan Convenience Norway alle leverandører på Oslo Event Hub for å oppsummere årets mest suksessfulle kampanjer, produktlanseringer, konseptutviklinger og andre høydepunkter så langt. Under samlingen ble også årets nyheter og produkter kåret, hvor alle vinnerne har gitt et bidrag innen sin kategori, for eksempel gjennom innovasjon, utvikling og salgsvekst, eller tydeliggjøring av kjedens profil.

– Bidratt svært positivt

Ifølge Lauritsen er Farris Frus Eple & Kiwi den varianten som har solgt best hittil i 2023, tett etterfulgt av Bringebær.

– Farris Frus vant Årets produkt fordi det er en reell innovasjon som har bidratt svært positivt til vannkategorien i Reitan Convenience Norway, med betydelig verdiøkning over tid. Produktene har siden lanseringen etablert seg som solide bestselgere i sin varegruppe, og det er tydelig at dette er en favoritt blant kundene.

11 millioner liter

Ifølge Ringnes var målet for 2022 å selge 1,2 millioner liter med Frus. Fasiten endte på 2,6 millioner liter.

– Og salget bare fortsetter til himmels. Nå har vi lansert Frus i flere størrelser og ligger totalt an til å selge vanvittige 11 millioner liter i 2023, sier nøkkelkundeansvarlig for kiosk, bensin og service Finn Henrik Hemsen i Ringnes, i en artikkel fra bryggeriet.

Powered by Labrador CMS