


Nyheter
Av: Karine Hildonen Henriksen KARINE@ASKMEDIA.NO
Det er utrolig viktig for oss å ha med oss leverandørene på laget. Fremdriften vi kan ha når ressursene har de samme målene, er langt større enn om vi jobber hver for oss. Da er det avgjørende å samles slik at vi kan kommunisere vår retning og våre tanker og gjennom det finner vi felles veier videre, sier administrerende direktør i Reitan Convenience (RCN), Kenneth C. Olsen.
I RCN liker vi å unne og beundre, årets vinnere er som alltid utrolig gode samarbeidspartnere for oss og kjøpmennene våre. Vi setter stor pris på innsatsen de gjør og hvordan vi samarbeider, fortsetter han.
RCN kårer årets produkt i alle kjeder for 2019. Dette er produkter som har bidratt til positiv utvikling i butikkene i året som har vært.
Årets produkt i 7-Eleven BY er:
RCN kåret også årets nyhet i alle kjeder. Dette er de nyhetene de har lansert siste 12 måneder som har hatt best utvikling 3 måneder etter lansering. Alle disse nyhetene har blitt godt tatt imot av kjøpmenn, selgere og ikke minst kunden.
I begrunnelsen for kåringen av Årets KAM står det følgende:
«Årets KAM i Reitan Convenience har utmerket seg ved å være genuint interessert i butikkenes utvikling.
Årets KAM foreslår stadig forbedringer for å maksimere butikkenes omsetning og forbedre salgsprosessen.
Årets KAM er alltid i forkant av utfordringer og er god til å informere og bidra med det som behøves.
Årets KAM er også kjent for å delta aktivt i arrangementer sammen med våre butikker for å skape god stemning og engasjement.
Årets KAM er alltid tilgjengelig og svært imøtekommende for nye forslag og ideer. Han er en god sparringspartner for Reitan Convenience og vi har lykkes med et veldig godt samarbeid over mange år.
Årets KAM er: Glenn Håkan Filling fra Norsk Tipping!»