Veronika Skagestad i McDonald's Norge.

Ny kommunikasjonssjef til McDonald’s

Publisert: 4. mai 2018 kl 15.00
Oppdatert: 10. november 2021 kl 18.57

.

Det er utrolig spennende å få lov til å jobbe med en så stor, internasjonal merkevare som McDonald’s. Jeg gleder meg spesielt til å bidra til å knuse myter og å fortelle historier om McDonald’s arbeid innen bærekraft i verdikjeden, produktutvikling og ikke minst bidrag i lokalsamfunnet, sier Skagestad.

Skal bidra til å bygge merkevaren videre

Hun har siden 2013 vært kommunikasjonsrådgiver i TINE SA, hvor hun har har hatt særlig ansvar for merkevarer og konsepter. Hennes kommersielle bakgrunn kommer derfor godt med når hun nå skal over i en enda større, internasjonal merkevare.

Vi har gledet oss til å få Veronika på plass, og ser frem til hennes bidrag til å bygge merkevaren McDonald’s videre i det norske markedet. Veronikas bakgrunn fra TINE er midt i blinken for oss og vårt arbeid for å skape forandring for godt gjennom tett samarbeid med leverandører, myndigheter og NGO-er, sier Mette Vonen, Director of Marketing & Communications i Food Folk Norge.

Saken fortsetter under annonsen

Store vekstambisjoner for fremtiden

McDonald’s i Norge har ca 2 800 ansatte fordelt på 70 restauranter, og er flere ganger kåret til en av Norges beste arbeidsplasser gjennom Great Place To Work. Kjeden har nylig også annonsert store vekstambisjoner for fremtiden, og planlegger å åpne 20 nye restauranter de neste fem årene.

Jeg ser virkelig frem til å være en del av denne satsningen! Jeg tar med meg mye kunnskap om matbransjen og ikke minst innsikt i norsk matproduksjon. McDonald’s har et godt samarbeid med landbruket og hovedandelen av råvarene i maten er norske. Selv om McDonald’s er internasjonalt, er selskapet opptatt av lokal tilpasning og en bærekraftig verdikjede, noe jeg tror er viktig for nordmenn flest, sier Skagestad.

Ledige stillinger – Conveniencejobb