Espresso House åpner for kaffeabonnement

Som første kaffedestinasjonen i Norden lanserer Espresso House en eksklusiv abonnementstjeneste for kaffe. Den digitale tjenesten er integrert i selskapets app og rulles ut i flere markeder.

Publisert

Befolkningen i Norden er de som konsumerer mest kaffe i verden, og med dette initiativet vil Espresso House tilgjengeliggjøre kvalitetskaffe til flere, samt forenkle service og forbedre gjesteopplevelsen. Noe som er ekstra viktig i disse unormale tider.

En tryggere opplevelse

John Nylén, konsernsjef i Espresso House Group
John Nylén, konsernsjef i Espresso House Group

- Forbrukeratferd og innovasjon har alltid gått hånd i hånd hos Espresso House. Som et resultat av pandemien ser vi at den 'tradisjonelle kaffen' hvor gjestene våre slår seg ned hos en kaffebar åpenbart har endret seg. Nå er du velkommen til å forhåndsbestille i appen vår og vi har sett en stor økning i "To go"; begge alternativer bidrar til en trygg og rask opplevelse, sier John Nylén, konsernsjef i Espresso House Group.

Kaffeabonnementet er integrert i Espresso House-appen. For 199,- måneden får gjesten ubegrenset bryggkaffe av høy kvalitet. Nå tar Espresso House steget og blir den første i bransjen som lanserer et kaffeabonnement i Norden og Tyskland.

En milepæl

- I dag ser vi at abonnementstjenester har fått fotfeste i flere bransjer, hvor dagens forbrukere streber etter enkle og ubegrensede tjenester som er mer personlig tilpasset og fleksible. Vi abonnerer på både mat og ferdige middagsløsninger, filmer, serier og musikk. Kaffeabonnementet er en milepæl i Espresso House nesten 25 år lange historie og et naturlig steg i utviklingen.

- Befolkningen i Norden er de som drikker mest kaffe i hele verden, og hos Espresso House ønsker vi at alle skal kunne nyte kvalitetskaffe til en veldig god pris. Med vårt kaffeabonnement gjør vi dette mulig, sier John Nylén.

Kombinert med forhåndsbestillingsfunksjonen som Espresso House raskt lanserte i våres på grunn av pandemien, tar kaffeabonnementet sikte på å forenkle opplevelsen for eksisterende og nye gjester ytterligere. Tjenesten gjør at du allerede har betalt for kaffen du skal hente, og med forhåndsbestilling unngår du ventetid ved kassen. Gjesten kan enkelt og trygt hente kaffen og ta den med seg.

Flere tilpasninger under pandemien

Espresso House ble etablert i Norge i 2013 og nå tiltreder Marianne Gaarder Amland stillingen som daglig leder. Hun har jobbet i Espresso House siden 2015, hvor hun de siste 5 årene har hatt flere ulike roller i selskapet.

Espresso House ble etablert i Norge i 2013 og nå tiltreder Marianne Gaarder Amland stillingen som daglig leder. Hun har jobbet i Espresso House siden 2015, hvor hun de siste 5 årene har hatt flere ulike roller i selskapet.
Espresso House ble etablert i Norge i 2013 og nå tiltreder Marianne Gaarder Amland stillingen som daglig leder. Hun har jobbet i Espresso House siden 2015, hvor hun de siste 5 årene har hatt flere ulike roller i selskapet.

- Hovedmålet vårt er og vil alltid være å ta vare på våre medarbeidere og våre gjester. For å gjøre det trygt å komme innom oss, har vi gode tiltak på plass i kaffebarene våre, og følger nøye de retningslinjene som gjelder. Da pandemien rammet samfunnet denne våren, brukte vi tiden under den første nedstengingen på å jobbe frem flere tilpasninger slik at gjestene våre fortsatt kunne besøke oss. Vi lanserte raskt både forhåndsbestilling gjennom appen vår og hjemlevering. Nå med vårt nye digitale kaffeabonnement lanserer vi enda en nyhet som forenkler og forbedrer opplevelsen du får hos oss som gjest, sier Marianne Gaarder Amland, daglig leder i Espresso House i Norge.

John Nylén er veldig glad for å ønske Marianne Gaarder Amland velkommen som ny daglig leder for Espresso House Norge.

- Marianne har en bred erfaring fra selskapet, og hennes lidenskap for våre mennesker, gjester og vår merkevare gjør henne til den perfekte kandidaten for denne jobben og vår videre reise med Espresso House i Norge, sier Nylén.

Powered by Labrador CMS