Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.
Siden lanseringen av det nye symbolet har Narvesen-kjøpmann Nafisa Mahmood sett en økning i salget av bedre alternativer som nøtter, ferske rundstykker, påsmurt brødmat, juice og frukt.

Nå skal det bli enklere å ta bedre valg på farten

Narvesen vil  gjøre det enklere for kundene å ta litt bedre valg
når de er på farten, og har lansert symbolet «Gode valg på farten».

For å lese denne saken må du være abonnent

Convenience - nye saker på nett hver dag og 6 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler og e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Convenience
Nett og papir
3 mnd

49,- 205,-

KJØP

Convenience
Nett og papir
12 mnd

750,-

KJØP

Convenience
Nett
1 mnd

1,- 65,-

KJØP

Convenience
Nett
12 mnd

750,-

KJØP

Powered by Labrador CMS