Cxense Display

Leiv Vidar Årets Leverandør – igjen!

Fra venstre: Rune Amundsen (stasjonsdriver og leder av Forhandlerrådet), Ann Helen Våge (markedsdirektør i Circle K), Lars Rustad, Bent Western, Ulf Rinnan, Hans Olav Hole og Kenneth Tveit fra Leiv Vidar. Til høyre, norgessjefen i Circle K, Christoffer Sundby. (Foto: Killian Munch, Circle K Norge)

– Dette hadde jeg absolutt ikke forventet, og vi kommer aldri til å venne oss til å vinne slike gjeve priser, sier mangeårig kundeansvarlig for Circle K i Leiv Vidar , Lars Rustad.

Rustad ble veldig overrasket over å vinne prisen for fjerde gang. Ikke minst siden pølseprodusenten Leiv Vidar, tidligere har vært kåret til årets leverandør i 2013, 2015 og 2016.

Rustad berømmer det gode samarbeidet mellom Leiv Vidar og Circle K på alle nivåer.

Markedsdirektør i Circle K, Ann Helen Våge. (FOTO: Karine H. Henriksen)

– En slik pris betyr åpenbart både at våre bidrag ute i butikk oppleves som verdifulle, og relevante over hele Norge. Samtidig har vi lykkes godt med de nye produktene vi i fellesskap har utviklet og lansert. Når vi nå vinner i år igjen, inspirerer dette oss bare til å gi enda mer gass i det kommende året. Vi gleder oss til å gå veien videre sammen med Circle K, sier Rustad.

Markedsdirektør, Ann Helen Våge, viste til at listen over nominerte til Årets Leverandør, inneholder mange sterke kandidater. Til syvende og sist, er det forhandlerne og stasjonsdriverne som har stemt frem årets vinner.

Våge trakk blant annet frem følgende da hun utropte vinneren for 2017;

  • Årets Leverandør er en leverandør vi jobber tett og godt sammen med.
  • Årets Leverandør er god på produktutvikling og forstår viktigheten av «speed to market».
  • Årets Leverandør jobber godt og tett med oss i butikk, de har stort fokus på intern kontrol på mat, og har et godt varetrykk.

Hun roste alle leverandørene for en fantastisk innsats for Circle K i det norske markedet.
– Vi er utrolig heldige som har en fantastisk leverandørgjeng å samarbeide med. Vi jobber sammen på utvikling, på kampanjer og på interne arrangementer for å bli bedre på drift på stasjon.

Relaterte artikler