Circle K best på service i Sverige

Circle K er best på service blant svenske drivstoffselskaper. Det kommer frem i ServiceScores årlige undersøkelse der svenske forbrukere rangerer sine serviceopplevelser.

Siden 2012 har ServiceScores kartlagt svenskenes opplevelser av service, og kåret de beste virksomhetene og organisasjoner i totalt 22 bransjer. Over 3 300 personer i aldersgruppen 18-79 år har deltatt i den landsomfattende undersøkelsen

I årets undersøkelse vant Circle K over konkurrentene OKQ8 og Preem. Svenske forbrukere rangerer Circle K som best i bransjen for å tilby service og møte kundene.

– Jeg er veldig glad og stolt av denne prisen og det arbeidet som våre fantastiske ansatte gjør hver dag. Å besøke Circle K skal gå fort, være enkel og trivelig. Det er noe vi jobber hardt med i alle våre kundemøter, og det er et bevis på at god service er virkelig verdsatt av våre kunder, sier Thomas Schölin i Circle K Sverige.

Prisen ble tildelt den 25. april i Stockholm.

Relaterte artikler